16:18

1. Min favorit årstid och varför.
sommaren. de är varmt och så fyller jag då :D
2. Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
inget som jag kan tänka mig just nu.. :)
3. Typ av killar jag faller för.
som eddie. :$

4. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
förlåta folk för ofta.

5. Bild på mig och min bästa vän.

har inga här, kan ladda upp en senare.

6. Något som fått mig ledsen denna vecka.
massor..

7. Någonting jag oroar mig för.
att alla runt om mig skulle lämna mig, och jag står kvar ensam.

8. Någonting jag ångrar.
mycket jag ångrar..
9. En person jag vill träffa just nu.
pappa

10. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
det bror på vad klockan är och vad jag har gort innan jag kollar mig i spegeln.

11. En låt som får mig att gråta.


12. Någon jag litar på.
mamma. <3
13. En person som jag älskar.
mamma <3

14. Ett minne som jag aldrig kommer glömma.
finns så otroligt många minnen jag aldrig kommer glömma. både bra och dåliga.

15. En dröm jag hoppas går i uppfyllelse.
att jag blir polis, skaffar barn och gifter mig.
16. Ett sms jag blivit glad över.
finns många,

17. Något jag hatar.
att bli lämnad själv, eller att någon lovar någon sen sviker en.. alltså ljuger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0