det är över nu.

dag 05? vad är kärlek

kärlek för mig, finns i många olika former.. man har ju en viss kärlek till sin familj, till sina vänner och en helt annan till sin pojk/flickvän. kärlek är verkligen underbart. men det man borde lära sig innan det är försent är att om man älskar någon, måste man också kunna vara beredd på att bli sårad. eller om man överhuvudtaget ska kunna älska, måste man kunna hata. dom båda orden är otroligt hårda och borde inte användas lika ofta som dom gör. men förhållande-kärlek, eller vad man ska säga.. är för mig att man vill vara med den personen jämt, man är redo att göra allting för den, det pirrar i magen, man blir aldelles till sig så fort man ser den personen.. man älskar allt med honom, man hör inte vad alla runt omkring en säger. det ända man ser och hör är honom. bara han, han han han han! det är så underbart, känslan av att vara kär. familje & vänskaps kärlek är lika underbart de. man känner att man verkligen litar på dom, det liksom känns så lätt. man har dom runt om sig, och man behöver inte oroa sig för något, dom kommer endå alltid stå vid ens sida och stötta en, i varje steg man tar. kärlek kan vara det underbaraste jag vet, men samtidigt det värsta jag varit med om.



Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du är kärlek älskling <333333333

2011-02-08 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0