en blick in i mitt liv

rasmus, ja han ville att jag skulle skriva om honom så ja.. jag gör vell det!
finns mycket att säga om honom, finner bara inte ord hur jag ska förklara.. vi har inte känt varandra speciellt länge, men ändå kommit varandra väldigt nära. han är hur underbar som helst och en sån kille en tjej önskar sig. han har alltid funnits där när jag mådde dåligt. vi kan tjafsa, men det blir oftast bra fort. vi är lika han & jag. det finns liksom inte så många av mina kompisar jag kan prata med om allt jag varit med om, men han har varit med om ungefär samma saker. så vi kan prata, samtidigt så förstår vi varandra. han är jättesnäll och gullig och jag önskar jag kommer ha han vid min sida länge till!

och eddie, jag vet att du inte gillar att jag skriver så här.
men du vet att jag älskar dig älskling & du är allting mina ögonon ser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0