lalalala

dag 3, mitt liv:

hmm.. mitt liv, finns mycket och säga om mitt liv. det mesta vet ni vell redan. men mitt liv handlar vell mest om familjen, kärleken, innebandy och vänner. innebandyn lägger jag ner ungefär 4,5 timmar i veckan på. resten är vell skolan, familj, vänner och eddie. den mesta som jag umgås med förutom eddie är vell molly. molly är väldensbästa vän. henne kan jag verkligen prata med om allt. vi har gjort nästan allting tillsammans också. sommaren 2010, glömmer jag nog aldrig. jag älskar henne och jag skulle kunna dö fför henne. eddie, min pojkvän är också världens bästa. dom två + min mamma skulle jag nog ta med mig till en öde ö. då skulle de vara så mycket enklare att överleva. det var vell det mesta jag kunde säga om mitt liv.
nu ska jag och eddie hem till mig och kolla på film. vi hörs imorgon honey's! :D
massa pussar :*



















Kommentarer
Postat av: Molly

jag älskar dig ♥

Världens bästa vän, alla våra minnen är oslagbara, franskan, sommaren 2010 och mycket mer. Vi är fan bäst tsm:)♥

2011-02-05 @ 20:38:09
URL: http://polliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0