och bara börjar om på noll

dag 4 ? mina misstag

mina misstag, dom är många.. nästan allt för många. men det som är bra med misstag är vell att man lär sig av dom. har man väl gjort ett misstag gör man aldrig det misstaget igen. mitt största misstag är nog alla mina förlåtelser. jag måste ha någon sjukdom, jag förlåter folk hela tiden.. dom kan ha krossat hela mitt liv, och jag förlåter dom. det är sjukt! det är nog mina största misstag jag gjort. visst ibland blir jag nöjd att jag förlåtit någon efter 3gången. men till slut märker jag att dom inte alls var värda mitt förlåtande. jag tror på människor, jag tror på allting dom säger. jag har inntalat mig själv att ingen skulle någonsin ljuga för mig. men tyvär gör folk det fortfarande. därför vet jag inte vem jag kan lita på eller inte. det är en så otrolig äcklig känsla att tro att man kan lita på sin bästa kompis, sen krossar dom ens hjärta. det är sjukt. men det är nog mina störta misstag i livet.


Kommentarer
Postat av: sandra

hatar också när folk ljuger. :(

2011-02-06 @ 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0