wonderful

hej bloggen, de va längesen! jag som lovade och allt... men jag hittade någon grej som man ska skriva om saker varje dag.. så de är ju ett bra tecken på att jag ska försöka blogga varje dag iallafall!

Dag 01 - Om mig
: jag heter denise carolina ericsson lindström, och är 14år. jag bor i flen med min mamma, och mina två hundar alfons och corinne. min pappa har jag inte så mycket kontakt med, han bor i stockholm så därför kan jag inte träffa han så ofta, hur mycket jag än vill. på min fritid är jag oftast med min pojkvän eller någon utav mina underbara vänner, spelar innebandy och pluggar. jag har ganska bra betyg i skolan, men ska försöka och ta i lite mer så jag kan komma in i ett bra program när jag börjar gymnasiet. efter skolan ska jag bli polis, som min farbror är. :) jag har svårt att lita på mig själv och andra i min omgivning, jag kunde de jämt förut men nu så har jag insett att man inte kan lita på allt och alla. jag tar alltid andra före mig själv och de är en dålig ensak som jag har. jag går hos en psykolog en gång i månaden för att jag har haft mycket problem hemma och skolan.. i början av 8an skolkade jag otroligt mycket, jag hade det jobbigt både hemma och med pojkvännen, men det löste sig och nu mår jag så gott som bra igen! det var typ allting jag hade och säga om mig själv, men vi hörs senare eller imorgon! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0